FRI FRAKT FÖR BESTÄLLNINGAR ÖVER 1000 KR
0

Din köpvagn är tom

Frakt & retur

Frakt:

Vi har gratis internationell frakt för beställningar över 1000Kr.

Fraktkostnad för beställningar under 1000Kr: 99kr

Retur:

Tyngdtäcke är en hygienprodukt. För att säkerställa produkternas hygien kan inte hygienprodukten returneras.

*Hygienprodukter har inte rätt att byta eller återvända efter att paketet har öppnats, eftersom produkten inte kan returneras till försäljning. Information om definitionen av produkthygien finns i online-produktinformationsbladet för varje hygienprodukt.

Om du drar slutsatsen att ditt köp inte passar bra eller att du föredrar en annan produkt istället välkomnar vi dig att begära ett returtillstånd genom att maila info@polarnightblankets.com. När informationen nedan har mottagits kan vi sedan godkänna din retur och förse dig med retursedeln. För att påskynda denna process, vänligen inkludera följande information i din e-post:

- Namn på beställning

- Ordernummer PN (t.ex. PN1234)

- E-postadressbeställningen placerades under

- Leveransadress

- Anledning att återvända

- Val av utbyte eller återbetalning

Observera att returer måste lämnas in inom 14 dagar efter leveransen, returvaran måste vara oskadad (nytt skick), och kunderna ansvarar för alla returfraktar och förpackningar.



Originalförpackningen (plasthölje) är en icke-förhandlingsbar. Vi kan inte acceptera din avkastning utan plasthöljet. Detta är av få orsaker. Vi behöver plastkåpan så att filten kommer hemifrån till vår distribution på ett säkert sätt. Ett annat skäl är så att det förvaras säkert i vårt distributionscenter och därför inte kommer att växa mögel etc. Och slutligen (och viktigast av allt) är detta en bit sängkläder, och därför måste vi vara mycket stränga på grund av säkerhet och hygien. Om filten plockade upp en skadedjur på pendelturen kan det förorena hela vårt distributionscenter.

Om du tror att din produkt har kommit med skador eller defekter, kontakta kundservice (info@polarnightblankets.se) inom 14 dagar för att returnera föremål av dålig kvalitet för återbetalning / utbyte. Vänligen inkludera en beskrivning och fotokontroll av skadorna i din e-post.